Szkolenie z cyklu All Connect: Interim management – wsparcie pracy właścicieli i rad nadzorczych firm
Zgłoszenia
Szkolenie z cyklu All Connect: Interim management – wsparcie pracy właścicieli i rad nadzorczych firm
Zapraszamy na szkolenie online z cyklu All Connect: Interim management – wsparcie pracy właścicieli i rad nadzorczych firm
Zapraszamy członków społeczności Alliance Business Connect na szkolenie online, które pomoże Państwu lepiej zrozumieć, jak efektywnie wykorzystać interim management w swojej firmie.
Interim management, to ważny element współczesnego europejskiego biznesu. Potrzeba elastyczności i szybkości we wprowadzaniu zmian vs. sztywność przepisów w zatrudnianiu i zwalnianiu managerów stworzyła rozwiązanie, pozwalające korzystać z umiejętności doświadczonych managerów krótko i przez ograniczony czas.
Agenda szkolenia:
✔️ Czym faktycznie jest interim management – a czym zdecydowanie nie jest.
✔️ Kiedy skorzystać z usługi interim management.
✔️ Jak wygląda rynek interim management i jak ocenić koszt takiej usługi.
✔️ W jakich obszarach angażować interim managerów.
✔️ Jak pracować z interim managerem, aby uzyskać najlepsze korzyści.
Prowadząca:
Marzenna Tusza z Inwenta Interim Partners – ekspertka w zakresie zarządzania tymczasowego z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu operacyjnym w firmach właścicielskich polskich i międzynarodowych.
Termin:
15 kwietnia 2025, godz. 14:00
To szkolenie to doskonała okazja, aby dowiedzieć się, jak elastycznie zarządzać firmą i skutecznie odpowiadać na wyzwania biznesowe.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji!
